ההוצאות המיוחדות של השנה 2019

את רוב המילים אני אשאיר לפוסט הסיכום המסורתי הענק שיגיע בשבוע הבא. אבל כמיטב המסורת פה בשנים האחרונות, מגיש קודם את המנה הראשונה של הסיכום, זו של ההוצאות המיוחדות שעשו לי את 2019. כרגיל, אלבומי הופעה, EP’s, הוצאות מחודשות\מורחבות, אלבומי מחווה, Box Sets, הוצאות ארכיון וכו’. בחרתי 20 כאלו (בעצם 21 כי יש פה מישהו עם שתיים) שיצאו השנה ומאוד אהבתי. עם טקסטים ולינקים לשירים נבחרים.

בסוף הפוסט יש גם פלייליסט מיוחד עם 30 שירים שכולל נציגים מכל ההוצאות פה בפוסט + עוד כמה מהוצאות נוספות שלא נכנסו לכאן + מספר שירים אהובים שיצאו השנה רק כסינגלים ולא כחלק מאלבום או הוצאה גדולה.

מוכנות\ים? יאללה. חזרו לכאן שבוע הבא לפוסט המרכזי והנה מנת המתאבנים שלי לשנת 2019:


The Allman Brothers Band – Fillmore West ’71

חודשיים לפני שהקליטו את אלבום הלייב הקלאסי שלהם ב-Fillmore East בחודש מרץ של 1971, ה-Allman Brothers ערכו שלוש הופעות חימום לכך אצל האח המערבי, באולם של ה-Fillmore West בסן פרנסיסקו. זה שעדיין קיים גם היום. זה קרה בסוף חודש ינואר של 71′ והשנה הערבים הללו שוחררו רשמית לראשונה במארז מרובע מהארכיון של הלהקה. בחמש השנים האחרונות מאז הופעת הפרידה של האולמנים, נפרדנו מגרג אולמן וגם מבוץ’ טראקס, שניים מהחברים המקוריים של הלהקה. הרגיש כמו זמן טוב לחזור אחורה ולהיזכר בליין-אפ הראשון והמוקדם, באחלה הופעות שלא שמענו קודם.

Trouble No More

Dreams


Bob Dylan – The Rolling Thunder Review: The 1975 Live Recordings
Bob Dylan – The Bootleg Series Vol. 15: Travelin’ Thru, 1967 – 1969

מבחינת הוצאות ארכיון זו ללא ספק היתה השנה של בוב דילן. וואו, מה שקיבלנו השנה. לצד הסרט הדוקומנטרי של סקורסזה על סיבוב ההופעות של ה-Rolling Thunder Review של דילן, שוחרר מה שמבחינתי הוא המארז של השנה, ויש מצב גם המארז הכי טוב בדיסקוגרפיה של דילן. הקופסה המשוגעת של The 1975 Live Recordings מאותו טור אגדי מכילה לא פחות מ-14 דיסקים שכוללים הופעות מלאות, קטעי חזרות וביצועים נדירים שמעולם לא ראו אור קודם לכן. חגיגה ענקית, במיוחד למי שציפה כמוני לתיעוד רשמי מקיף כזה מסיבוב ההופעות הכי טוב בקריירה של דילן מבחינתי.

The Lonesome Death of Hattie Carroll

Hard Rain

מאוחר יותר השנה קיבלנו עוד ממתק ענק בדמות החלק החדש ב-Bootleg Series המשובחת של דילן. הפעם כזה שמתמקד בהקלטות של דילן בנאשוויל בין 67 ל-69. תקופה שכוללת את העבודה על האלבומים John Wesley Harding ו-Nashville Skyline ובמיוחד את ה-Holy Grail בדמות כל הסשנים של דילן יחד עם ג’וני קאש. משהו שכל השנים רק הסתובב בבוטלגים לא רשמיים וכ”כ הרבה זמן חיכיתי שיגיע באופן מסודר. וזה קרה עכשיו וזה מדהים.

Ring of Fire

(Wanted Man (with Johnny Cash


שתי הוצאות ארכיון של בוב דילן שב-2019 הגישו אוצרות ענקיים למאזינים. מארזים שהם זהב טהור.


Carla Geneve – Carla Geneve EP

הנה שם שלדעתי כדאי להתחיל לזכור. קוראים לה קרלה ז’נבה, היא רק בת 20, מגיעה מאוסטרליה (קורטני ברנט, מאחורייך) והיא שחררה השנה EP בכורה שדי סחף אותי בעניין רב. יש פה שישה שירים שמציגים כותבת מוכשרת ומאוד צעירה. כשהאזנתי לשירים שלה הרגשתי משהו דומה להאזנות הראשונות לאלבום הבכורה של ג’סיקה לי מייפילד בזמנו או דילן לבלנק. יוצרים צעירים עם כישרון כתיבה שנשמע כאילו מקדים את זמנו או הרבה מעבר לגילם. ה-EP הזה הוא יופי של דבר ואני ממש לא אהיה מופתע אם בשנה-שנתיים הקרובות השם שלה יעבור לפוסט אלבומי השנה הראשי שלי.

Empty Stomach

(I Hate You (For Making Me Not Want To Leave The City


Carl Broemel & Eric Hopper – Brokenhearted Jubilee EP

אחרי שלושה אלבומי סולו, אחד מהם בשנה שעברה, איש מיי מורנינג ג’אקט קארל ברומל הוציא השנה EP יפה, יחד עם אריק הופר. ההוצאה הזו מכילה שיר מקורי אחד של ברומל יחד עם שישה קאברים. כאלו עם ביצועים קצת שונים ומאוד מעניינים, בין השאר לשירים של ניק דרייק ופול מק’רטני. אבל השיר שהכי תפס אותי כאן הוא הגרסה הארוכה שלו ל-The Way It Will Be, במקור של גיליאן וולש, שהוא אחד משירי העשור שלי ומהיותר קרובים לליבי. הוא הצליח לא רק לגרום לי להתלהב נורא מביצוע לשיר של מישהו אחר (שזה קשה כשאתה כ”כ מאוהב במקור), אלא גם לקחת אותו לכיוון שונה לגמרי ודי מטורף. שווה לבד את ההוצאה הזו, שמכילה סבבה של טייקים אחרים גם מסביב.

The Way It Will Be

Junk


Echo In The Canyon Soundtrack

פס הקול לסרט הדוקומנטרי (המומלץ) עם ג’ייקוב דילן, שחוזר למוזיקה הנפלאה שיצאה מלורל קניון, קליפורניה, באמצע שנות השישים. בשירים כאן שמייצגים הרבה אמנים מהסרט, מוצאים את ג’ייקוב דילן עם אורחים מוכשרים שהקליטו איתו גרסאות חדשות לשירים מהתקופה ההיא של הבירדז, ה-Mamas and the Papas, הביץ’ בויז, Love, באפלו ספרינגפילד ואחרים. בין המבצעים האורחים נמצאים בק, רג’ינה ספקטור, פיונה אפל ואפילו ניל יאנג, בנוסף לאחד משיריו הכי קרובים אלי שמקבל טיפול מחודש. הוצאה שהיא מחווה יפה ותוספת נחמדה מאוד לסרט.

(Go Where You Wanna Go (with Jade Castrinos

(Never My Love (with Norah Jones


Fruit Bats & Vetiver – In Real Life EP

אחד משיתופי הפעולה האהובים עלי לאחרונה הוא זה של שני מנהיגי הרכבים אהובים עוד יותר; אנדי קאביק מ-Vetiver ואנדי ג’ונסון מ-Fruit Bats. שניהם שחררו השנה אלבומים חדשים עם אותם הרכבים, אבל לפני כן הוציאו גם את ה-EP היפה הזה יחד כצמד. כזה שכולל ביצועים אקוסטיים-מופשטים של שניהם לשירים שכתבו לאותן להקות. האמת שזה ממש הביא לי חשק שהם יקליטו אלבום משותף מלא עם שירים חדשים לגמרי. אבל עד אז כיף נורא להקשיב לחיבור הקטן ומקסים ביניהם כאן.

Rolling Sea

Humbug Mountain Song


Gregg Allman – Laid Back Deluxe Edition

שנתיים לאחר מותו, שוחררה השנה הוצאת הדלוקס לאלבום הסולו הראשון של גרג אולמן, Laid Back. הקלאסיקה שלו מ-1973. יש כמה טייקים אלטרנטיביים מעניינים לשירי אלבום ומספר פנינים בדיסק השני של ההוצאה, עם Outtakes ודמואים מהסשנים של ההקלטות. לא הכל פה מוסיף המון, אבל זו פריסה יפה של כל מה שיצא בערך מההקלטות של Laid Back והשירים הנפלאים שגרג הקליט שם. מקווה שנקבל עוד דברים שלא שוחררו קודם מהקריירה של גרג והארכיון שלו. זה וההקלטות של ה-Fillmore West שפתחו את הפוסט הביאו שחרור ארכיוני ממש סבבה השנה מעולמם של האולמנים.

(These Days (Alternate Version With Pedal Steel Guitar

(God Rest His Soul (Solo Guitar & Vocal Demo


Howlin’ Rain – Under The Wheels: Live From The Coasts, Vol. 1

מתוך אלבומי ההופעה שיצאו השנה, זה כנראה האחד שהכי אהבתי לשמוע. כי הוא תופס את Howlin’ Rain במקום בו הם הכי מרגישים בבית. עד כמה שהכרתי אותם קודם, הוא לגמרי העיף אותי למחוזות חדשים. יש בו חמישה קטעים בלבד, ארבעה מהם ארוכים ומשובחים, בדיוק כפי שאני אוהב לקבל את הלהקה הזו על הבמה. מומלץ מאוד לכל חובבי ההרכב של אית’ן מילר והרוקנ’רול המלוכלך והפסיכדלי שלהם. אמור לצאת חלק שני גם עוד מעט שאני ממתין לקבל בברכה. אם אתם שמים פליי, תגבירו בבקשה.

To the Wind

Death Prayer in Heaven’s Orchard


Joni 75: A Joni Mitchell Birthday Celebration

עוד הופעה, הפעם כזו שהתרחשה בערב אחד שהוקדש כולו למוזיקה של ג’וני מיטשל. הופעה שנערכה לכבוד יום הולדתה ה-75 של ג’וני והפכה השנה לאלבום מחווה יפה. שורה מעולה של אמנים שונים מבצעים כאן את שיריה ומביאים כבוד, ביניהם ג’יימס טיילור, נורה ג’ונס, גרהאם נאש, גלן הנסרד וקריס קריסטופרסון. יש פה כמה וכמה ביצועים באמת נפלאים, כולל גם אחד מדהים מבחינתי ל-Down To You בביצוע של ברנדי קרלייל.

Brandi Carlile – Down To You

Glen Hansard – Coyote


Lucero – Before The Ghosts

בשנה שעברה המלצתי וכתבתי לא מעט על Among The Ghosts, האלבום האחרון של Lucero. השנה הם הביאו לו איזו תוספת בדמות Before The Ghosts, עם מבט על ההקלטות של האלבום, איך הוא נוצר ואיך נשמעו השירים שלו בצורתם המוקדמת ביותר. יש פה כמה שינויים שהופכים Vibe של שירים לאחר לגמרי, בלי שכבת החשמל והכוח שיש להם באלבום. לא הוצאה לכל אחד\ת, אלא יותר למי שאהב את האלבום מהשנה שעברה או בכלליות שיש לו משיכה ללהקה הזו ורוצה להתעמק קצת יותר במוזיקה.

(Loving (Acoustic Version

(Long Way Back Home (Acoustic Version


Lucy Dacus – 2019 EP

לוסי דייקיס כיכבה אצלי שנה שעברה בסיכומים, כשאלבומה Historian היה אצלי בפוסט אלבומי השנה המסורתי וגם ה-EP שלה יחד עם ג’וליאן בייקר ופיבי ברידג’רס היה בפוסט ההוצאות המיוחדות. עכשיו היא הגיעה לכאן שוב, עם EP נוסף, הפעם רק שלה. לאורך השנה החולפת היא טפטפה סינגלים, כאלו שמותאמים לכל מיני אירועים. זה התחיל עם קאבר ל-La Vie En Rose של אדית’ פיאף לכבוד Valentine’s Day והמשיך עם שני שירים מקוריים; My Mother & I לכבוד Mother’s Day ואחריו Forever Half Mast שיצא לקראת 4th of July.

אחריהם הגיע קאבר ל-Dancing in the Dark של ספרינגסטין לכבוד יום הולדתו ה-70 של הבוס ועוד אחד ל-In The Air Tonight של פיל קולינס, ל-Halloween. לאחרונה שוחרר עוד שיר מקורי (Fool’s Gold) וקאבר נוסף לכבוד חג המולד (Last Christmas של Wham) ואת כל השירים והסינגלים הללו היא איגדה לתוך ה-EP הזה שיצא מוקדם יותר החודש. הוצאה קטנה שמכילה ציוני דרך של שנה שלמה ואיזה מבט על מה עבר מוזיקלית אצל לוסי, בין הקאברים למקור, חגים ואירועים. הוצאה סופר-חמודה.

Forever Half Mast

In The Air Tonight


Mavis Staples – Live In London

מייביס סטייפלס חגגה יום הולדת 80 השנה והיא עשתה זאת בעוד איזה שיא חדש בקריירה ועל סף סיום של עשור מדהים שלה מבחינה מוזיקלית ויצירתית. שחררה השנה אלבום אולפן נוסף ומוצלח, אך עוד לפניו יצא אלבום ההופעה הזה שהוקלט ב-Union Chapel המקסים של לונדון ביום הולדתה ה-79, בשנה שעברה. ההוצאה הזו לגמרי חוגגת את הקריירה המאוחרת המופלאה של מייביס בעשור הנוכחי, עם רוב שירים מהשנים הללו. כולל האלבומים המעולים עם ג’ף טווידי כמובן ו-Livin’ on a High Note של לפני שלוש שנים. בשבילי אישית גם היה כיף גדול להאזין לזה, ממש לפני שראיתי את מייביס במו עיני על הבמה. חימם אותי היטב לקראת הדבר האמיתי. ואם אתם\ן לא יכולים להיות שם, האלבום הזה משקף היטב את החום והכוח הגדולים שיש עדיין לנשמה הענקית והבלתי נגמרת הזו.

Take Us Back

‘No Time For Cryin


Mercury Rev – Bobbie Gentry’s The Delta Sweete Revisited

מרקורי רב שחררו פרויקט די מגניב השנה, בו בחרו להקליט מחדש אלבום שלם (או כמעט שלם) שיצא לפני יובל שנים. מדובר על The Delta Sweete, האלבום השני של בובי ג’נטרי ששוחרר בפברואר של 68′. הדבר שהופך את ההוצאה לממש שווה מבחינתי, אלו הקולות הנשיים השונים שמצטרפים לאורך האלבום והמוזיקאיות שמבצעות את השירים ומשאירות את ההילה של ג’נטרי שם, רק בטייק חדש ושונה.

האלבום הזה קצת הזכיר לי את הפרויקט שיצא לפני כמה שנים של Remembering Mountains, אלבום המחווה למילים של קארן דלטון שחבורת מוזיקאיות שונות הפכו לשירים. דלטון ובובי ג’נטרי מגיעות מאותה תקופה והתחילו את הקריירה בערך גם באותו הזמן, עם מוזיקה שחלקה התגלתה או קיבלה הצלחה גדולה רק שנים מאוחר יותר. מריסה נדלר ולוסינדה ויליאמס נמצאות גם שם וגם באלבום הנוכחי. בנוסף לשורה של מוזיקאיות נפלאות כמו נורה ג’ונס, פיבי ברידג’רס ומרגו פרייס. התוצאה יפה ומביאה כבוד למקור של ג’נטרי. גם עם החלפה קטנה בסוף של האלבום, בהכנסה של השיר הכי מוכר של ג’נטרי, Ode to Billie Joe, בביצוע של לוסינדה ויליאמס, במקום Louisiana Man שנמצא שם במקור (ושוחרר מאוחר יותר כסינגל בודד בביצוע של אריקה וונסרסטרום המופלאה).

(Okolona River Bottom Band (with Norah Jones

(Sermon (with Margo Price


My Morning Jacket – The Tennessee Fire 20th Anniversary Edition

אחת הלהקות הכי אהובות עלי בעולם חגגה עשרים שנה לאלבום הבכורה שלה במהלך 2019. אני מדבר על מיי מורנינג ג’אקט והאלבום The Tennessee Fire, שהוציא לדרך את הקריירה של ג’ים ג’יימס והחברים מלואיוויל, קנטקי. לכבוד האירוע הלהקה ביצעה שוב את כל האלבום במלואו בהופעה ושחררה את הגרסה הכפולה והמורחבת לאלבום, עם ה-Outtakes, הדמואים וכל הדברים שלא שוחררו קודם מהתקופה הכי מוקדמת של הלהקה. זה אלבום שתמיד ראיתי אותו מאוד Underrated בדיסקוגרפיה של MMJ. יש בו שירים נהדרים שזכו השנה לאור זרקורים מחודש, כזה שגם אני הבאתי להם בספיישל על האלבום לכבוד יום הולדת שני עשורים שלו ושל תחילת הדרך.

Flew in on a Dead Horse

(The Bear (Third Version


Neil Young – Tuscaloosa

החלק הכי טרי ב-Archive Performance Series המופתית של יאנג. הפעם הופעה בודדת של ניל עם ה-Stray Gators שנערכה -Tuscaloosa, אלבמה, בתחילת חודש פברואר 1973. קרוב לאיזור ממנו הוקלטו השירים שנכנסו לאלבום Time Fades Away. הוצאה שראיתי בה חבל מקשר בין תקופת פוסט-Harvest אל עבר השירים החדשים בזמנו של Time Fades Away וממש לפני ההקלטה וההצגה בהמשך השנה של שירי Tonight’s The Night. ההופעה הזו כללה שירים מכל הצדדים הללו ומייצגת מצוין את התקופה הזו של יאנג, באחת השנים הכי קודרות, יצירתיות ואדירות שלו בקריירה מבחינתי. בין הקטעים הכי מעניינים כאן, יש את הגרסאות הממש מוקדמות של New Mama ו-Lookout Joe. כמו כן גרסת לייב רשמית ראשונה של Alabama בדיסקוגרפיה של יאנג, שיר שבאופן מאוד מעניין לתקופה בוצע כאן באלבמה והקהל הביתי שלה.

Time Fades Away

Lookout Joe


Old Crow Medicine Show – Live at The Ryman

עוד אלבום הופעה, הפעם כזה שמכיל מוזיקה מהעשור הנוכחי. ל-Old Crow Medicine Show יש היסטוריה ארוכה עם הופעות ב-Ryman האגדי של נאשוויל. השנה הם החליטו להציג את ההיסטוריה הזו באופן רשמי עם הוצאה שמאגדת מבחר ביצועים שלקוחים מהופעות שלהם ב-Ryman מהשנים 2013 עד היום. זה אלבום חגיגי, שגם מציין את הקרבה שלהם לאולם ההיסטורי וגם חוגג עם קריצות והשפעות את כל מה שהתרחש ב-Ryman לפניהם והופעות ה-Grand Ole Opry שנערכו שם בין השנים. האלבום כולל שירים קלאסים שלהם יחד עם רצועות ישנות שקשורות אליהם לא פחות. יש גם כמה אורחים בין הקטעים, כמו מרגו פרייס שמשתפת איתם פעולה ב-Louisana Woman, Mississippi Man.

Methamphetamine

Wagon Wheel


Steve Gunn – Acoustic Unseen EP

אחד האלבומים היותר אהובים עלי השנה היה The Unseen In Between של סטיב גאן. לקראת סוף השנה הוא גם שחרר לו אח קטן העונה לשם Acoustic Unseen, שכפי מרמז שמו אפשר להבין שהוא מכיל שירים מהאלבום בהקלטות אקוסטיות. אפשר להגיד הדמואים של השירים, לפני שהוקלטו עם להקה. זה מוסיף עוד יופי לשירים שהאמת עובדים לי ממש טוב גם בפורמט הזה, למרות שמעדיף אותם בתצורה האחרונה ששוחררה באלבום. בגרסאות כאן מרגישים אפילו יותר את ההשפעות של ג’ון מרטין או טים באקלי. ראיתי השנה את סטיב בהופעת להקה ולמחרת בסט סולו אקוסטי קטן, ככה שהאלבום וההוצאה הזו די משקפים לי גם את החוויות הנהדרות איתו בלייב השנה.

Vagabond

Lightning Field


Tedeschi Trucks Band – High & Mighty EP

הטדסקי טראקס בנד הוציאו השנה את האלבום Signs וגם הם נתנו לו תוספת. כזו שהיתה זמינה לפני כן רק בהוצאה מוגבלת על תקליט ל-Record Store Day. השנה הם שחררו את ה-EP הזה באופן דיגיטלי וזמין לכל והוא אחלה בונוס לאלבום. High & Mighty כולל גרסת לייב מרהיבה ל-Shame מהאלבום, יחד עם שלוש הקלטות אולפן מהסשנים של Signs; שני שירים מקוריים ועוד אחד שהוא גרסה של הלהקה ל-All My Friends שגרג אולמן הקליט גם ב-73 לאלבום הסולו שלו שכתבתי עליו פה למעלה.

All My Friends

(Shame (Live


Townes Van Zandt – Sky Blue

הוצאות ארכיון של טאונס ואן זאנדט זה תמיד מרתק והפעם עם Sky Blue קיבלנו הצצה לתחילת 1973, עם הקלטות ביתיות של טאונס בסשן אינטימי ופתוח ממש בשיא הקריירה היצירתית שלו. בין השירים שהקליט יש גם שניים שלא שוחררו קודם לכן באף פורמט, הקלטה מוקדמת של Pancho & Lefty ועוד מספר קטעי דמו, גרסאות שונות לשירים וקאברים שהוקלטו באותו הזמן. אלבום שמבחינתי ממשיך ישירות את ההוצאה הקודמת שיצאה לפני שש שנים:
Sunshine Boy: The Unheard Studio Sessions & Demos 1971-1972

זו אולי אפילו הוצאה שמשלימה אותה. עם טאונס בשיאו, מספר חודשים לפני הקלטת אלבום ההופעה של Live at the Old Quarter ביוסטון ובתקופה האחרונה לפני שהתחיל להיעלם ולקחת מרחק מהמוזיקה ואלבומים.

Forever, For Always, For Certain

Sky Blue


White Denim – In Person

אלבום הופעה מלא ראשון של White Denim והאמת מפתיע שרק עכשיו זה קורה. כי הם להקת לייב די מובהקת. הם שחררו השנה גם אלבום אולפן, את Side Effects, שהיה בשבילי חזרה מבורכת לרוק הפסיכדלי הטוב שלהם. ההקלטה של אלבום הלייב מאוד טרייה, מגיע מהופעות בחודש אוגוסט האחרון בבית של ההרכב באוסטין, טקסס. הרבה מהשירים נשענים על האלבום החדש וקודמו מהשנה שעברה, Performance, אך גם מכילים רצועות שהולכות לא מעט אחורה איתם. כיף של הוצאה שמשקפת גם את הצד החי של החבר’ה המדליקים שיוצרים את White Denim.

DD

SHANALALA


רגע, זה עוד לא הסוף! מצורף למטה (וגם פה) פלייליסט Spotify נלווה עם 30 שירים. הוא מאגד נציגים מכל ההוצאות שהיו כאן בנוסף לעוד כמה נציגים מהוצאות אחרות שלא הצליחו להשתחל לרשימה ושירים טובים שהיו בודדים השנה ושוחררו רק כסינגלים. תוספות מבית היוצר של קרייג פין, R.E.M, דינוזאור ג’וניור, ג’ין קלארק, The Band, סטרג’יל סימפסון, אריקה וונרסטרום, נורה ג’ונס+מייביס סטייפלס ו-The Hold Steady.

מוזמנים\ות בנוסף לבדוק גם את פלייליסט הקאברים האהובים עלי של 2019. יש שם כמה הפתעות יפות.

ההוצאות המיוחדות של השנה, הפלייליסט:

אהבתם? שתפו את זה:

2 תגובות על הפוסט “ההוצאות המיוחדות של השנה 2019

  1. אהבתי. תודה תומר.
    רוצה להוסיף שני ריליסים טריים (בזהירות עם פליטווד מק – מי שאוהב אותם בוורסיה הפופית שלהם – לא יאהב. מצוין למי שאהב אותם כשפיטר גרין היה המנהיג):
    fleetwood mac – before the beginning 1968-1970
    Jimi Hendrix – songs for groovy children: the filmore east concerts

    • תודה, יוסי. את פליטווד לא הספקתי לבדוק, יגיע. הופעות מוקדמות עם גרין תמיד מבורכות, למרות שלא יודע אם משהו יוכל להתעלות על ההוצאה המשולשת של בוסטון 1970.

      הנדריקס צריך שיהיה חשק. אבל אכן הוצאה מעניינת. מזכירה קצת את ההוצאות המורחבות של The Band באקדמי אוף מיוסיק ו-Humble Pie בפילמור. השחרור של הסטים השלמים מהריצות הללו שבעבר נערכו לאלבום לייב בודד וקלאסי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *