ספיישל The Southern Harmony & Musical Companion

אחרי ההצלחה המסחררת של אלבום הבכורה שלהם והחשיפה הגדולה בתחילת שנות התשעים, הבלאק קרואוז התחילו לבצע, לכתוב ולהקליט שירים לקראת האלבום השני. אלבום בו הם מצאו את הסאונד היותר ייחודי שלהם, עם החשמל הכבד, השפעות Soul ורוקנ’רול חופשי שלקח אותם על דרך מופלאה. כזו שאולי הביאה להם פחות הצלחה מסחרית כמו אלבום הבכורה, אבל שאבה אליהם מעריצים אדוקים ונאמנות מוזיקלית ויצירתיות שאין שני לה.

הסאונד, היצירתיות והשלב הבא בקריירה שלהם הגיע גם בזכות שתי תוספות חשובות ואדירות להרכב; הקלידן אדי הארש והגיטריסט מארק פורד, שהחליף את ג’ף סיז. הם הביאו איתם גרוב, כישרון-על והתאמה מדהימה לחברים הקיימים, שהגיעה לידי פיצוץ מוזיקלי אדיר עם אותו אלבום שני ששוחרר ב-12 במאי 1992. אלבום קרוב מאוד לליבי, שממנו לקוח גם השם של התכנית והבלוג שלי, והוא אחד האהובים עליי אי פעם. אלבום שהוציא לדרך את הליין-אפ הקלאסי והטוב ביותר של הקרואוז, עם השישייה שאחראית גם לתקופת השיא של הלהקה מבחינתי, זו של 92 עד 97.

בלאק קרואוז Southern Harmony

וכל התקופה הזו החלה עם The Southern Harmony & Musical Companion. האלבום שחוגג השבוע 30 שנה ליציאתו. לכבוד ציון הדרך הגעתי לאולפן הקצה ושידרתי שעתיים ספיישל לאלבום שבזמנו הפציץ לי את המוח ושאב אותי עמוק-עמוק למוזיקה של הלהקה שהפכה לאהובה עליי בכל הזמנים. והוא עדיין חזק מוזיקלית כפי שהיה דאז ונשאר אחד האהובים עליי Ever.

זה אלבום ששינה לי איכשהו את מסלול החיים, כי הבלאק קרואוז הביאו לי הרבה מעבר למוזיקה ששחררה אותי והיותם הלהקה האהובה עליי. הם גרמו לי להתחיל להגשים חלומות והיו אלו שפתחו בזמנו את המסע המטורף שלי להופעות בחו”ל. עד היום זו הלהקה ש-By far טסתי לראות הכי הרבה פעמים, הם הכניסו בי מלא ביטחון עצמי והביאו לי על הדרך חברים טובים ויקרים מסביב לגלובוס.

וכל זה כנראה לא היה קורה בלי האלבום הספציפי הזה שדחף אותי עמוק לגילוי הראשוני ותחילת הרומן עם הלהקה הזו. לספייש ניתן להאזין בכל זמן באון דימנד באתר הקצה ובדף המיקסקלאוד שלי:

פלייליסט:

The Black Crowes – Remedy
The Black Crowes – You’re Wrong (Live 1991)
The Black Crowes – Sting Me (Live 2005)
Burning Tree – Masquerade
The Black Crowes – Sometimes Salvation
The Black Crowes – Words You Throw Away
The Black Crowes – Hotel Illness
The Black Crowes – Bruises And Pills
The Black Crowes – No Speak No Slave (Live 2006)
The Black Crowes – Black Moon Creeping (Live 2005)
The Black Crowes – Darling of the Underground Press
The Black Crowes – Bad Luck Blue Eyes Goodbye
The Black Crowes – My Morning Song
The Black Crowes – Thorn’s Progress / Thorn In My Pride (Live 1996)
The Black Crowes – Time Will Tell

“…If music got to free your mind, just let it go, ’cause you never know”



לתכנים קשורים נוספים:

אהבתם? שתפו את זה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *