ממזרים חסרי לב

אפתח עם האלבום שצמוד לאוזניים שלי בשבועיים האחרונים:

Heartless Bastards – Arrow

האלבום הטרי הרביעי של ה-Heartless Bastards שטף אותי בגל של צלילים מענגים ושירים שאני חייב כל הזמן לחזור אליהם. ההרכב מאוהיו הפתיע אותי נורא באלבום עשיר מוזיקלית ובסאונד שלגמרי התחבר אלי. כולל הקול הסוחף של הסולנית אריקה וונרסטרום (השם שלה נשמע כמו דמות שנשלפה מהספר “נערה עם קעקוע דרקון”…לא? עזבו). בכל מקרה, היא נפלאה והלהקה מעולה וזה יופי של אלבום.

הנה שניים מהשירים היותר אהובים עלי משם:

Heartless Bastards – Only For You

Heartless Bastards – Skin & Bone 

—————————————————————————————————————-

נעבור לבוס…

Bruce Springsteen – Wrecking Ball

אלבום האולפן ה-17 של ספרינגסטין גם כן טרי על המדף. אני עדיין בשלב ההתחברות איתו, אבל בינתיים נראה שהוא לא רע בכלל. סוג-של אלבום סטנדרטי של הבוס של ניו-ג’רזי. לא יצירת מופת, אך עושה את העבודה.

טעימות:

Bruce Springsteen – Easy Money

Bruce Springsteen – Wrecking Ball

————————————————————————————————————-

 – הידיעה שעשתה לי את השבוע החולף היא הדבר הזה. הלהקה החדשה של כריס רובינסון, ה-Chris Robinson Brotherhood, עושים מה שקיוויתי שיעשו. מוציאים שני אלבומים בהפרש של שלושה חודשים. הראשון ביוני, השני בספטמבר. הם הקליטו 27 שירים בשישה ימים בהפקה של טום מונהן. החזקתי אצבעות שכמה שיותר מהם ישוחררו. לפי מספר השירים המצומצם של האלבום הראשון, Big Moon Ritual, נראה שהם שמרו בגרסאות האולפן את הקסם והג’אמים של ביצועי השירים בהופעות שלהם. עוד לא פרסמו כמה שירים יהיו באלבום השני.

אני גם סופר-נלהב שסוף סוף השיר “Reflections On A Broken Mirror” רואה את אור העולם באופן רשמי. זה שיר מקסים שהיה אצל כריס לפני קצת יותר מעשור ולא נכנס לאלבום הסולו הראשון שלו מ-2002, אבל כן בוצע בהופעות. ההרכב החדש שלו עכשיו חזר לבצע אותו והנה הוא גם סוף סוף הוקלט ובדרך להיות משוחרר. שמח שגם הוא וגם “Beware” בין השאר נכנסו לכאן. האלבומים האלה הולכים להיות מדהימים…אני כבר מכיר את רוב השירים משמיעת הופעות שלהם בשנה החולפת. מחזיק אצבעות גם שכריס, ניל קאסל ושאר החבורה של ה-Brotherhood יגיעו להופעות באירופה השנה…

 – עוד ידיעה על אלבום עתידי (לרשימה המפוצצת כבר של אפריל) הוא מארז של שני דיסקים ו-DVD עם הופעה של וורן היינס ולהקתו – “Live At The Moody Theater”. פה אפשר לצפות בטריילר של ההוצאה. צפוי להיות טוב. האלבום של וורן, “Man In Motion”, היה אצלי ברשימת אלבומי השנה של 2011.

 – הנה ביצוע יפה של שרון ואן-אטן ולהקתה ל-Stop Draggin’ My Heart Around שטום פטי ושוברי הלבבות כתבו והביאו לסטיבי ניקס בזמנו.

ואסיים עם 50 תמונות מ-50 שנה של הרולינג סטונס שפירסם ה-Mirror הבריטי. השבוע גם הגיעה ידיעה שסיבוב ההופעות לכבוד ה-50 של הסטונס יידחה כנראה לשנה הבאה. עוד זמן לחסוך כסף אולי…סופ”ש נעים ושבוע טוב בינתיים.

אהבתם? שתפו את זה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *