רכישות חדשות באופק

היום הודיעו על הוצאה מוזיקלית נוספת שאני מחכה לה שתגיע בחודש מאי. חודש שמסתמן בשבילי כבר עכשיו כחיובי מאוד מבחינת הוצאות חדשות. מה גם ששלוש מהן יוצאות באותו היום ואחת נוספת שבוע לאחר מכן.

יהיו לנו אלבום בכורה נשכח בן 20+ שנים שחוזר לביקור, אבנים יקרות מתגלגלות במהדורה מהודרת, אלבום חדש לצמד מלהיב ואלבום בכורה נוסף שמחכה לראות את אור העולם לראשונה.

עדכון קטן על העתיד לבוא:

ההוצאות המחודשות

אז ההודעה שהגיעה היום הייתה על ההוצאה מחדש של אלבום הבכורה של The Jayhawks. להקה אהובה (ומצויינת) שהייתה בשיאה בשנות ה-90 והונהגה על-ידי הצמד גארי לוריס ומארק אולסון. הם פרצו לתודעה ב-89 עם אלבום הבכורה היותר מוכר שלהם, אבל עוד לפני, ב-86, יצא אלבום הבכורה האמיתי שלהם בכמה אלפי עותקים בודדים על-גבי תקליט.

האלבום הזה הולך לצאת החוצה מחדש ב-18 במאי, בפעם הראשונה בפורמט ה-CD. בהחלט חגיגה לאוהבי הרכב הרוקאלטרנטיב קאנטרי הנהדר הזה. יש לי בבית את כל אלבומי הלהקה האחרים, ובתקופות האחרונות אני בכלל חזק איתם. במיוחד אחרי שבמהלך 2008 לוריס ואולסון התאחדו שוב כצמד ובסוף אותה שנה הוציאו את האלבום “Ready For The Flood”. אחד האלבומים הכי יפים ומושלמים שיצאו בעשור האחרון.

ועוד ב-18 במאי הוצאה חדשה ללהקה שיש לי כמעט את כל אלבומיה בבית – הרולינג סטונס הוותיקים. או בעצם חדשה-ישנה. וזו ההוצאה מחדש של אלבום המופת שלהם “Exile On Main Street” מ-1972. במסגרת החגיגות האלבום יצא מחדש במהדורת דלוקס עם דיסק נוסף ועליו 10 שירי בונוס שהוקלטו בזמן העבודה עליו ומעולם לא שוחררו באופן רשמי (לא מעט מהם הסתובבו בין מעריצים בתור בוטלגים). זו בהחלט סיבה למסיבה וכיף גדול יהיה לראות את השירים הנוספים מקבלים שחרור רשמי וראוי. בכל זאת, זה לא רק אחד האלבומים הכי קלאסים של הסטונס, זה גם אחד האלבומים היותר טובים שהיו כאן מאז ומתמיד.

בנוסף למהדורת הדלוקס הרגילה תגיעה גם מהדורת סופר דלוקס, עם DVD של סרט דוקומנטרי, תקליט וספר מהודר (וכל זה בנוסף להוצאה מחדש של האלבום הרגיל, ללא בונוסים, בגרסת CD רגילה ובגרסת תקליט חדשה).

Exile On Main Street. חוזר עם בונוסים.

ההוצאות החדשות נטו

עדיין ב-18 במאי…הוצאה שלישית שאני ממתין לה באותו היום והפעם אחת חדשה לגמרי, הישר מהתנור החם של ה- Black Keys. הצמד המצויין שמשלב בלוז-גראג’-רוק ועוד, הולך לשחרר את אלבום האולפן השישי שלו במספר – Brothers שמו. אלבומם האחרון מלפני שנתיים היה מעולה, כמו גם אלבום הסולו של דן אורבך (חצי מהצמד) בשנה שעברה.

גם אצל הצמד המקפיץ הזה אפשר למצוא אצלי את הדיסקוגרפיה המלאה בבית והם פשוט הולכים ומשתבחים. את הפנימיות של האלבום החדש אגלה רק אחרי שיגיח לאור העולם. אבל בינתיים בחיצוניות הוא כבר מצויין, עם עטיפת אלבום שמאוד אהבתי.

החדש של ה-Black Keys. העטיפה כבר מושכת.

שבוע לאחר שלושת ההוצאות שלמעלה, ב-25 במאי, יגיע אלבום חדש נוסף, של להקה שאין לי אף אלבום שלה בבית. למה? כי זה הולך להיות אלבום הבכורה שלהם…תכירו את Truth And Salvage Company. להקה בתחילת דרכה שכרגע נראית די מבטיחה. אלבום הבכורה שלהם הופק ע”י כריס רובינסון, שגם הפיק את האלבום (המושלם, אמרתי כבר?) שהזכרתי קודם של גארי לוריס ומארק אולסון מה- Jayhawks. ההרכב מזכיר קצת את The Band יחד עם אווירת הרכבי האמריקנהקאנטרי-רוק האמריקאים של היום. ובדיוק כמו The Band ההיא, גם הם מתחלקים ביניהם יפה בקולות השונים בשירים, ללא סולן קבוע ועם סוג של הרמוניה מוזיקלית פרוסה.

עד שיגיע האלבום אפשר ומומלץ בינתיים לטעום קצת מהם באתר הרשמי.

אולי יצטרפו עוד אלבומים חדשים בסביבות אותו הזמן. בינתיים אני מתחיל לחסוך לכל מה שחודש מאי הולך להציע לי לרגע זה.

אהבתם? שתפו את זה:

2 תגובות על הפוסט “רכישות חדשות באופק

  1. אה, אני ממש לא איש של פסטיבלים…לא מת על הופעות בחוץ מפוצצות ברבבות אנשים (בספציפי הזה גם אין ממש שמות שכ”כ מושכים אותי). אני תמיד מארגן בשביל עצמי את כל הדברים לחוד כדי לראות אמנים אהובים (טיסותמלונותכרטיסים וכו’). למזלי גם הרבה אמנים ולהקות שאני אוהב כיום מופיעים באולמות יחסית אינטימיים. זו חווייה הרבה יותר טובה מבחינתי, מכל מיני צדדים. אף פעם לא התחברתי לסוג הופעות המוניות ופסטיבלים שונים.

    כרגע מסתמנות לי כמה הופעות שאני רוצה לראות בסוף יוניתחילת יולי, אבל אני מחכה קודם לראות אם ה-Drive By Truckers יודיעו על תאריכים באירופה. כי אני נורא רוצה לראותם ועוד לא יצא לי. כשהטיול המוזיקלי הבא שלי ייקבע אני כמובן אודיע עליו בגאווה באיזה פוסט חדש 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *